Bez sociálních sítí by to v dnešní době zkrátka nešlo. Zvlášť ne v neziskovce, která dělá komunikační kampaně. V době, kdy jsou na Facebooku naši rodiče nebo prarodiče, na Instagramu influenceři, na Twitteru novináři a na TikToku omladina, se bez socek zkrátka nikam nepohneme.
Jeden dobře vymyšlený a zacílený post může vyhrát kampaň. Ale aby na to byly sítě dostatečné silné, je potřeba o ně pečovat, kultivovat je a posouvat je dál. Proto hledáme člověka s vizí a plánem – kde je potřeba být, s kým je tam potřeba mluvit a jakým způsobem s ním mluvit co nejlíp.
Nový koordinátor na to nebude sám… V týmu bude mít vedoucího komunikace OBRAZu Iva, Lucii přes komunikaci s influencery a VIPs a taky skupinu odhodlaných dobrovolníků, které by měl koordinátor vést a inspirovat.
Vidíte se v tom?
Co od Vás očekáváme?
Vizitivitu – teda kreativitu a vizi
Schopnost spolupracovat s člověkem, co v inzerátu použije slovo „vizitivita“
Komunikativnost a výbornou češtinu
Základy online grafiky
Odhodlání vést tým
Schopnost přijímat zpětnou vazbu a učit se z ní. Ale zároveň ji taky umět empaticky dát.
Orientace v sociálních sítích (momentálně jsme hlavně na Facebooku a Instagramu, ale v budoucnu bychom chtěli expandovat)
Chuť pomáhat zvířatům a dát do toho všechno
Výhodou: orientace v nástrojích online marketingu, nastavování reklam, Google Analytics a podobné šílenosti… A nebo se to aspoň mít chuť doučit.
Co nabízíme na oplátku?
Smysluplnou práci v týmu lidí zapálených pro ochranu zvířat
Práci na HPP (naše ideální představa je full time, ale můžeme se o tom pobavit individuálně)
Zázemí pražské kanceláře (ale i částečnou možnost homeoffice) – není potřeba bydlet v Praze a do kanceláře docházet denně, ale při normálním chodu světa se v týmu rádi scházíme osobně
Příspěvek na Multisportku (zaměstnanci se strhává pouze 230,- z výplaty)
V případě zájmu o pozici pište prosím na adresu ivo.krajc@obrancizvirat.cz a do předmětu uveďte “Koordinátor/ka sociálních sítí”.
K e-mailu přiložte:
1) své CV
2) video, ve kterém se představíte a během maximálně jedné minuty vysvětlíte, proč bychom zrovna Vás měli pozvat na pohovor
3) návrh příspěvku na FB (copy a grafika), ve kterém oznámíte, že firma Burger King přestala ve svých výrobcích používat klecová vejce. Můžete použít fotky z naší veřejné fotogalerie, ale není to podmínkou – https://drive.google.com/drive/folders/15MZglmFJ3gPkcxm6FPXutzp6OxdbhhUe
Přihlášky přijímáme do 20. března 2022 23:59. (Pokud na tento inzerát narazíte pozdě, můžeme přihlášku výjimečně přijmout i po termínu, v takovém případě volejte 792 291 651.)
Nekompletní přihlášky nebudeme posuzovat.
Pokud s přihláškou stále váháte, setkejte se s vedoucím komunikačního týmu Ivem přímo v kancelářích OBRAZu na kafíčku. Dáte si spolu kafe z našeho kancelářského kávovaru, poznáte se a proberete vše, co Vám leží na mysli. Ivo se Vám může věnovat ve čtvrtek 17. 3. v rozmezí 15-17:30 u nás v kancelářích na Václavské 20 v Praze. Na setkání se ale prosím dopředu registrujte vyplněním formuláře: https://forms.gle/4s4u1vtx3P8Jnp9h7