Nadace Via nabízí školení v Cash Flow Management NGO - řešení pro finanční řízení NNO
24. 1. 2005 - PRAHA [Nadace VIA / Adastra Corporation]
Vývoj aplikace byl plně financován firmou Adastra, produkt má být neziskovým organizacím u nás nabízen pouze za distribuční náklady.
Aplikace Cash Flow Management NGO si klade za cíl napomoct neziskovému sektoru spravovat finanční toky a profesionalizovat své finanční řízení. Je navržena specificky pro potřeby veřejného sektoru se zohledněním standardů výkaznictví neziskových organizací. Ty s jeho pomocí mohou jednoduše vytvářet profesionální finanční modely, transparentně projektovat výsledky hospodaření a následně vytvářet podklady, požadované např. při žádostech o čerpání prostředků ze strukturálních fondů EU.
„Cash Flow Management NGO je určen všem typům neziskových organizací, tj. občanským sdružením a jejich organizačním jednotkám – spolkům, svazům, klubům – účelovým zařízením církví i obecně prospěšným společnostem a v neposlední řadě nadacím a nadačním fondům,“ říká Michal Rozehnal, vedoucí vývoje projektu Cash Flow Management NGO, Adastra. „Je uživatelsky velmi přátelský a po absolvování základního školení ho dokáží využít i uživatelé, kteří nejsou profesionály v oblasti finančního řízení.“
Cash Flow Management NGO mimo jiné napomáhá zaměstnancům neziskových organizací zlepšovat metodiku a postupy finančního plánování. Ekonomičtí pracovníci či uživatelé, kteří potřebují analyzovat finanční hospodaření, dokáží na základě údajů z uživatelských vstupních tabulek sestavovat konzistentně bilance, výkazy zisků a ztrát a peněžních toků (cash-flow), poměrové ukazatele, grafy a další specifické výstupy.
Školení
Nejbližším termínem školení je 3.-4. únor a 3.-4. březen 2005. Program zahrnuje zejména následující okruhy:
1)Cíle finančního řízení, význam základních ekonomických, finančních a účetních kategorií
2)Analýza základních finančních výkazů (Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát a Cash Flow) a jejich vzájemné logické souvislosti
3)Rozsah a kvalita podkladů pro tvorbu plánu. Doporučený postup při tvorbě finančního plánu. Sestavení, formální logická kontrola a následná interpretace finančního plánu s programem CFM NGO dle zadání (plánování příspěvků a dotací, osobních nákladů, výkonů a výkonové spotřeby, prodeje zboží, investic, operací souvisejících s vlastním jměním, cizích zdrojů, pracovního kapitálu, rezerv, časového rozlišení atd.) Plánování zdanění organizace. Problematika vícezdrojového financování. Tvorba finančních plánů separátních projektů v rámci organizace. Plánování režijních nákladů.
Cena školení pro jednoho účastníka:
- 2 900,-Kč (cena pro účastníky, kteří již vlastní CD s aplikací CFM NGO nebo si ho objednají nejpozději současně se školením)
- 3 500,-Kč (pro ostatní účastníky)
Na únorové školení se můžete přihlásit nejpozději do 25. 1. 2005 (datum přijetí potvrzené objednávky) na adresu: Nadace VIA, Katka Bláhová, Jelení 9, 118 00.
Adastra Corporation je konzultační firma zaměřená na řešení v oblasti Customer Intelligence, Business Intelligence (manažerské informační systémy) a Data Warehousing. Na českém trhu působí firma prostřednictvím Adastra, s.r.o. Dosud realizovala více než sto projektů například pro společnosti Ahold, Bank of Montreal, Contactel, Home Credit, ING Group, Julius Meinl, Roche Diagnostics, IPB Pojišťovna či Komerční banka. Více info na http://www.adastra.cz a http://www.adastracorp.com.
Další informace:
Ivan Vítek, Adastra, tel. (+420) 602 632 789, Ivan.Vitek@Adastra.cz
Katka Bláhová, katerina.blahova@nadacevia.cz