Nabídka Kurzu sociálního poradce
12. 2. 2008 - Hradec Králové [Občanské poradenské středisko, o. p. s.]
Cílem kurzu je prostřednictvím praktických nácviků prohloubit u účastníků znalosti práce s klientem, zlepšit jejich komunikační dovednosti vč. využívání asertivních technik a umožnit jim vlastní ověření nově získaných poznatků. Absolvent kurzu bude schopen poskytnout pomoc v krizové situaci, osvojí si metody telefonického poradenství, bude schopen reagovat i na případný útok agresivního klienta. Vedle toho bude připraven na kvalitní poskytování služeb i po odborné stránce (znalost standardů kvality, základy práva a psychologie apod.)
Kurz je určen sociálním pracovníkům působícím zejména v poradnách, ale i v jiných typech zařízení, kde je používán poradenský rozhovor jako nástroj sociální práce (např. nízkoprahová zařízení pro děti a mládež, stacionáře, tísňová péče, krizová pomoc, azylové domy, domy na půli cesty, sociální rehabilitace, intervenční centra, sociálně aktivizační služby apod.)
Lenka Sedlářová