Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Informační servis pro NNO
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
- Vzdělávání NNO
[ nno.ecn.cz > vzdělávání NNO > O.s. Profesní komora sociálních pracovníků nabízí akreditované kurzy ]
-

 Novinky

 Fundraising

 Právní servis

 Práce v NNO

 Vzdělávání NNO novinky stipendia (fellowships) literatura

O.s. Profesní komora sociálních pracovníků nabízí akreditované kurzy

6. 10. 2008 - Fantova 1783, Praha 5, 155 00 [o.s.Profesní komora sociálních pracovníků]

O.s. PKSP nabízí kurzy pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky akreditované Ministerstvem práce a sociálních věcí. Kurzy jsou organizovány pod následujícími názvy: Náročné situace v komunikaci s klientem, Plánujeme spolu s klientem, Základy komunikačních dovedností.

Náročné situace v komunikaci s klientem
Hlavní téma kurzu: rozvíjení komunikačních dovedností pracovníků ve zvládání náročných situací – jako jsou např. emočně vypjaté situace, naléhaví nebo manipulativní klienti, sdělování špatných zpráv apod. Jde o prakticky zaměřený seminář, kde teoretické výklady jednotlivých témat jsou jen v nezbytném minimu a který především využívá zkušeností účastníků a konkrétních příkladů z jejich praxe. Výklad se střídá s diskusemi a modelováním rozhovorů s klienty.

Plánujeme spolu s klientem
Téma kurzu: rozvíjení dovedností pracovníků v oblasti vedení rozhovoru s klientem v rámci práce na individuálních plánech. Jde o prakticky zaměřený seminář, kde teoretické výklady jednotlivých témat jsou jen v nezbytném minimu a který především využívá zkušeností účastníků a konkrétních příkladů z jejich praxe. Výklad témat se střídá s diskusemi a modelováním rozhovorů s klienty. Základními tématy jsou: jak lépe naslouchat a zjistit, co je důležité pro klienta, jak se domluvit na společném cíli, rozlišení klientových cílů a cílů, které jsou užitečné z pohledu pracovníka.

Základy komunikačních dovedností
Téma kurzu: rozvíjení dovedností pracovníků v oblasti vedení rozhovoru s klientem v rámci poskytování sociálních služeb a poradenství. Cílem je posílení komunikačních dovedností pracovníků, osvojení si základních dovedností potřebných pro vedení rozhovoru s klientem a lepší reflektování souvislostí, za nichž se rozhovor odehrává. Jde o prakticky zaměřený kurz, který využívá nejen teorie, ale především příkladů z praxe k modelování rozhovorů pracovníků s klienty a k rozboru problematických situací. Teoreticky kurzy vychází ze systemického přístupu k psychosociální praxi.

Termíny:
Náročné situace v komunikaci s klientem: Poděbrady 30.10.08, Praha 10.12.
Plánujeme spolu s klientem Poděbrady 13.11., Praha 15.12.
Základy komunikačních dovedností Poděbrady 1.-2.12

V praze se kurzy konají Delta Training, s.r.o., Záběhlická 3211/88, Praha 10,106 00. V Poděbradech je místem pro konání kurzů vzdělávací centrum Luxor Poděbrady, Tyršova 678/21, 290 01 Poděbrady III, http://www.dd-pdy.cz/


Šárka Hofmannová

DISKUSE - KOMENTÁŘE:


Související odkazy

Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz