Jak prodat své téma médiím aneb Novináři nejsou zlí
2. 4. 2010 - PRAHA [Econnect/ Nadace VIA]
Mnohé neziskové organizace nemají kapacitu na to, aby se prezentovaly v médiích, nebo prostě jen nevědí, jak na to. Zajímavá a důležitá práce tak není vidět a uniká pozornosti potenciálních dárců a podporovatelů.Ti se navíc často zaměří jen na mediálně známý projekt. Seminář Jak prodat své téma médiím aneb Novináři nejsou zlí pomůže zástupcům neziskovek podívat se na svou práci očima novinářů a naučit se témata podat tak, aby zaujala. Který deník či časopis si zvolit, jak je oslovit, na co se zaměřit? Školení povedou zkušení novináři Tomáš Feřtek (scénárista, dramaturg a producent, Media Pro Picture) a Michal Musil (zástupce šéfredaktora, MF Dnes). Seminář je určen pro představitele místních komunitních neziskovek, kteří se teprve učí systematické práci s médii.
Bonus pro účastníky
Potřebujete profesionální fotku pro vaši www prezentaci nebo do propagačních materiálů? Můžete si ji zdarma nechat udělat od fotografa Emila Bratršovského, který bude spolu s vizážistkou přítomen po celou dobu konání semináře i po jeho skončení.
Organizační záležitosti
Vstup pro neziskové organizace zdarma, po předchozí registraci na www.nadacevia.cz.
Prezentace probíhají v českém jazyce.